عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: همانطور که آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرده بحث موشکی در توسعه صنعت دفاعی ما تعریف می شود و به کشوری مربوط نمی شود.

قدرت موشکی ایران به هیچ کشوری مربوط نیست/ کمیسیون امنیت ملی پشتیبان جدی برنامه های دفاعی کشور است

به گزارش قدس آنلاین،مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نظنز و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به صحبت های روز گذشته دبیر کل سازمان ملل متحد پیرامون این موضوع که "فعالیت های موشکی ایران با روح برجام متغایر است" اظهار داشت: تجربه نشان داده که بان کی مون همواره تحت تاثیر فشارهای آمریکا تغییر موضع داده و ما نیز چندان نباید تحت تاثیر این صحبت ها قرار بگیریم. 
وی با بیان اینکه هر کشوری راجع به تامین امنیت ملی و شرایط دفاعی اش خودش تصمیم می گیرد و هیچ کشوری حق ندارد و نمی تواند موضوعی را بر آن دیکته کند عنوان کرد: همانطور که وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرده بحث موشکی در توسعه صنعت دفاعی ما تعریف می شود و به کشوری مربوط نمی شود. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تقویت صنعت موشکی در دکترین دفاعی ایران جایگاه ویژه ای دارد و به بان کی مون و اوباما هیچگونه ارتباطی ندارد گفت: در برجام تاکید شده که بحث موشکی ایران هیچ ارتباطی با مذاکرات هسته ای نداشته است.
صفاری نطنزی در پایان با بیان اینکه نباید تابع جو و فضاهای ساختگی دیگران شد تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پشتیبان جدی برنامه های دفاعی و موشکی ایران است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.